maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

حفاظ سرنیزه ای، نوعی حفاظ کلاسیک و ساده است که از نمونه های قدیمی حفاظ ها به شمار می رود. این نوع حفاظ راه را به خوبی برای سارقان و افراد خطرناک می بندد. حفاظ سرنیزه ای ارتفاع دیوارهای کوتاه را افزایش می دهد و امنیت ساختمان را بیشتر می کند. از این نوع حفاظ در حفاظ کشی دیوارهای ساختمانی مختلف استفاده می شود. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۰۳:۲۱ ] [ admin ]

شاید به‌تازگی استارتاپی را راه‌اندازی کرده‌اید و به‌دنبال سرمایه‌گذار می‌گردید یا شاید سعی دارید رئیس‌تان را برای انجام پروژه‌ای متقاعد کنید یا اصلا می‌خواهید نظر و توجه شخص خاصی را جلب کنید؛ در هر صورت باید فن بیان قوی داشته باشید. فن بیان قوی گامی بلند در راه رسیدن به هدف است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۸:۳۸ ] [ admin ]

آیا می دانید خدمات کمپ ترک اعتیاد آگاهی شامل چه مواردی است؟ خدمات کمپ اعتیاد با هدف درمان بیماران مبتلا به اعتیاد انجام می شود که شامل فعالیت های حرفه ای تیم مجرب کمپ اعتیاد است. برخی از خدمات مرکز درمانی، شامل برگزاری جلسات مشاوره، سم زدایی، روانکاوی و جلسات ورزشی می باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۴:۳۱ ] [ admin ]

به عبارت ساده، بودجه، برنامه ریزی شیوه خرج کردن، بر اساس میزان درآمد و هزینه برآورد شده در طی یک دوره زمانی مشخص است. این دوره زمانی و به عبارت دیگر نحوه بودجه بندی درآمد ماهانه / سالانه شما، به خودتان بستگی دارد و براساس اهداف بودجه بندی شما قابل تنظیم است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۹:۴۹ ] [ admin ]

 در مورد حضانت فرزندان اگر مادر بتواند با مدارک و اسنادی به دادگاه ارائه دهد موفق خواهد شد. به این معنی که او مدارکی از انحراف رفتار و اخلاق پدر ارائه دهد. از طریق این مدارک می تواند عدم صلاحیت پدر را برای سرپرستی ثابت کند. به این روش درخواست حضانت مادر مورد پذیرش دادگاه قرار خواهد کرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۰:۲۱ ] [ admin ]

علت یبوست
عوامل بی شماری می توانند به عنوان علت یبوست شناخته شوند که در ادامه مهم ترین آنها را شرح خواهیم داد:
نخوردن فیبر کافی – مانند میوه، سبزیجات و غلات
ننوشیدن مایعات کافی


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۱۲:۳۳ ] [ admin ]

البته اگر می خواهید از روی ظاهر این پودر به اصل بودن آن پی ببرید، باید گفت که رنگ پودر پیاز بین سفید تا کرمی است. بافت آن هم کاملا یکنواخت می باشد و مواد خارجی در آن وجود ندارد. پودر پیاز با کیفیت، عطر بیشتر و بهتری دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۸:۰۸ ] [ admin ]

کیفوز یا گوژپشتی یکی از مشکلات ستون فقرات است. در گوژپشتی ستون فقرات دچار انحنای بیش از حد معمول به سمت بیرون می‌شود. این مشکل معمولا در قسمت‌های بالایی ستون فقرات اتفاق می‌افتد. گوژپشتی ناشی از افزایش سن اغلب به دلیل ضعف در استخوان‌های ستون فقرات است که باعث فشرده‌شدن یا ترک‌خوردن آنها می‌شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۳:۱۸ ] [ admin ]

تحقیقات فراوانی در مورد توانبخشی وستیبولار یا توانبخشی تعادلی انجام گرفته است و اثبات نموده که در بهبود علائم مربوط به بسیاری از اختلالات تعادلی کاملا موثر می باشد . افراد مبتلا به اختلالات وستیبولار اغلب مشکلات سرگیجه، منگی و گیجی، اختلال بینایی و یا عدم تعادل را تجربه می کنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۰:۲۵ ] [ admin ]

دیفن هیدرامین هیدروکلراید نوعی آنتی‌هیستامین است که نوعی ماده طبیعی خاص به‌نام هیستامین را مهار می‌کند که در طول واکنش حساسیتی تولید می‌شود. همچنین، دیفن هیدرامین با مهار سایر مواد طبیعی تولیدی از بدن (مثل استیل‌کولین) موجب خشک‌شدن آب‌ریزش چشم و بینی می‌شود. دیفن هیدرامین معمولا در موارد زیر تجویز می‌شود:

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۴:۰۷ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب