maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

رادار نقطه کور اسپورتیج

رادار نقطه کور اسپورتیج یکی از آپشن‌های بسیار کاربردی برای افزایش کنترل راننده بر خودرو حین رانندگی و کاهش احتمال بروز تصادف خصوصاً هنگام تغییر لاین و سبقت دیگر خودروها است. این آپشن که برای اولین بار در تولیدات شرکت ولوو مورد استفاده قرار گرفت، به‌تدریج کاربرد گسترده‌ای پیدا کرد و در حال حاضر دارندگان خودروهای مختلف، خصوصاً خودروهای شاسی‌بلندی که نقاط کور در آن‌ها وسیع‌تر از دیگر خودروها ست ترجیح می‌دهند تا با افزودن این آپشن به خودروی خود، امنیت جانی و مالی خود و دیگر خودروها را افزایش داده و رانندگی آسان‌تری داشته باشند. در این مطلب به معرفی این آپشن خواهیم پرداخت و درمورد خرید رادار نقطه کور اسپورتیج و فروشگاه آپشن کار مرکز تخصصی فروش و نصب رادار نقطه کور اسپورتیج توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. چنان‌چه دارنده‌ی خودرو اسپورتیج هستید و قصد کسب اطلاعات لازم برای خرید رادار نقطه کور اسپورتیج را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این نوشته با آپشن کار همراه باشید. رادار نقطه کور اسپورتیج | خرید رادار نقطه کور اسپورتیج   رادار نقطه کور خودرو آپشنی است که به راننده کمک می‌کند تا از وارد شدن خودروها و اشیای دیگر به نقاط کور خودرو، که راننده با استفاده از آینه‌ها قادر به دیدن آن‌ها نیست، آگاه شده و فرصت لازم برای واکنش و کنترل خودرو را در اختیار داشته باشد. تمامی خودروها به‌خصوص خودروهای شاسی‌بلند دارای قسمت‌هایی اند که از دیدرس راننده خارج هستند و فرد هنگام رانندگی قادر نیست تا خودروها و دیگر اشیای قرارگرفته در این قسمت‌ها را ببیند. انتهای خودرو قسمتی ست که بیش از هر قسمت دیگر خودرو دور از دید است و گاه راننده حتی با برگرداندن سر قادر به مشاهده‌ی این نقاط و اشیای واقع شده در آن نیست. بدیهی ست که قرارگرفتن خودرو یا هر شئ دیگری در این نقطه حین رانندگی احتمال برخورد اتومبیل با آن را افزایش می‌دهد، چرا که همان‌گونه که گفته شد راننده خصوصاً هنگام رانندگی و نیاز به توجه به قسمت جلوی اتومبیل قادر به دیدن این ناحیه نیست. در سیستم رادار نقطه کور سنسوری در قسمت انتهایی اتومبیل، معمولاً نزدیک به سپر عقب، جای داده می‌شود. این سنسور می‌تواند درصورت نزدیک شدن هر شئ به نقطه کور خودرو هشداری را برای راننده ارسال کند و به‌این‌شکل فرد را به‌موقع آگاه ساخته و به او امکان و فرصت واکنش صحیح را بدهد. هشداری که به راننده اعلام می‌شود اغلب به‌صورت علامتی زردرنگ است که از طریق ال‌ای‌دی جای‌داده‌شده در آینه‌بغل‌ها به راننده نشان داده می‌شود و با نزدیک شدن خودرو یا هر شئ دیگر به نقطه کور خودرو از هر سو، نماد زرد رنگ روی آینه‌بغل در آن سمت ظاهر می‌شود. به علت آن‌که هشدار بصری راننده را ملزم می‌کند تا پیوسته متوجه آینه‌ها باشد تا درصورت قرارگرفتن اتومبیل دیگر در نقطه کور خودروی او واکنش مناسب را انجام دهد و درنتیجه مقداری از توجه او را درگیر خود می‌کند، می‌توان هشداری که رادار نقطه کور خودرو به راننده اعلام می‌کند را به صورت‌های دیگری مانند به‌صدا در آمدن یک زنگ یا لرزش فرمان تنظیم کرد. رادار نقطه کور خودرو در کاهش احتمال برخورد قسمت انتهایی خودرو با قسمت جلویی خودروی پشتی هنگام تغییر لاین نقش مؤثری دارد و درصورت نزدیک بودن خودروی پشتی سیستم با اعلام هشدار به راننده به او کمک می‌کند تا زمان تعویض لاین را تغییر داده و این کار را پس از خروج تمامی خودروهای پشتی از نقطه کور خودرو انجام دهد. این آپشن علاوه بر این سبقت خودروهای دیگر را به راننده نشان می‌دهد.

دوربین 360 درجه سراتو

رانندگی‌ای ایمن‌تر و مسلط‎تر را تجربه خواهید کرد اگر خودروی‌تان مجهز به دوربین 360 درجه باشد. خوشبختانه باوجودی‌که خودروهای جدید در کارخانه به این آپشن مجهز می‌شوند این امکان وجود دارد که خودروهای فاقد این آپشن نیز بتوانند از طریق فروشگاه‌های معتبر و توسط متخصص به این آپشن مجهز شوند. آپشن‌کار به‌‌عنوان فروشگاه تخصصی لوازم جانبی خودرو با 10 سال سابقه آماده‌ی دریافت سفارش‌های شما در راستای خرید و نصب دوربین 360 درجه خودرو سراتو است. اگر خودروی سراتو دارید و می‌خواهید از دوربین 360 درجه بهره‌مند شوید تلفن را بردارید و با آپشن‌کار و کارشناسان آن تماس بگیرید. دوربین در اطراف خودروی شما [سپرهای عقب و جلو و زیر آینه‌بغل‌ها] نصب می‌شوند. سپس تصاویری که این 4 دوربین تهیه می‌کنند از طریق پردازشگر دوربین 360 درجه مورد پردازش قرار گرفته و دست‌آخر یک تصویر 360 درجه – هم به صورت عکس و هم به صورت ویدئو- بر روی نمایشگر به نمایش درمی‌آید. این امکان وجود دارد که راننده تصاویر و ویدئوها را نیز بر روی گوشی موبایل خود مشاهده کند. همچنین ازآن‌جا که دوربین به سیستم عامل اندروید مجهز است شرایط برای به‌اشترام‌گذاری تصاویر و ویدئوهای آن در شبکه‌های مجازی نیز فراهم خواهد بود. زمانی سود دوربین 360 درجه خودرو را درمی‌یابید که تنها در محیطی تنگ و باریک مجبور به دور زدن یا پارک کردن خودرو باشید. در این هنگام هیچ نیازی به فرمان‌دادن یک شخص دیگر نیست، بلکه می‌توانید با استفاده از تصاویر دوربین 360 درجه با تسلطی بالا و بدون دغدغه از بابت افتادن خط روی خودرو اقدام به دور زدن یا پارک کردن خودرو کنید. همچنین در صورت تصادف خودرو افسر می‌تواند با استفاده از تصاویر دوربین 360 درجه تصمیمی بهتر اتخاذ کند و مسلط‌تر به چند و چون تصادف باشد. خلاصه آن که باوجودی که در نگاه اول ممکن است دوربین 360 درجه یک آپشن کم‌کاربرد در نظر آید، آپشنی بسیار پر کاربرد است و می‌تواند تسلط و ایمنی بیش‌تر به‌هنگام رانندگی را در پی داشته باشد. اگر دارای خودروی سراتو هستید پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید دوربین 360 درجه خودرو سراتو از طریق فروشگاه آپشن‌کار اقدام کنید. برای این کار می‌توانید با استفاده از شماره‌تلفن‌های موجود در صفحه با آپشن‌کار تماس بگیرید و پس از دریافت راهنمایی‌های لازم از سوی کارشناسان اقدام به خرید کنید.

پدل شیفتر اپتیما

پدل شیفتر همان دنده پشت فرمان است که با نصب آن بر روی خودرو خود به راحتی حین رانندگی می‌توانید دنده را عوض و یا خلاص کنید. اغلب پدل شیفتر‌ها به شکل اهرم و یا دکمه هستند که پشت فرمان قرار می‌گیرند و با استفاده از آن دیگر لازم نیست دست را از روی فرمان بردارید. برداشتن دست از روی فرمان به منظور تعویض دنده ممکن است موجب بر هم خوردن تعادل خودرو شود. از آن‌جایی که بهترین حالت دست بر روی فرمان در حالت 10:10 است، لذا پدل شیفتر را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا درست در همین حالت نزدیک انگشتان دست قرار گیرد. این در حالی است که در خودروهای فاقد این آپشن معمولا دست‌ها در حالت ایده‌آل نیستند و حتی اکثر افراد فرمان را با یک دست می‌گیرند و دست دیگر را روی کنسول میانی بر روی دنده می‌گذارند که این حالت از لحاظ ایمنی اصلا تائید نمی‌شود. با توجه به اهمیت پدل شیفتر و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، بهتر است هر چه زودتر به خرید و نصب آن اقدام کنید تا از رانندگی ایمن و آسوده لذت ببرید. پدل شیفتر اپتیما اگر خودرو اپتیما دارید و برای یک رانندگی لذت‌بخش تمایل به نصب پدل شیفتر دارید، حتما از نوع فابریک آن استفاده کنید تا از دقت و عملکرد صحیح آن رضایت داشته باشید. پدل شیفتر اپتیما مزایای بسیاری جالبی دارد که به شما در رانندگی کمک می‌کند تا به سادگی در هر دور موتوری بتوانید دنده‌ عوض کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای این محصول افزایش طول عمر گیربکس است، در واقع دنده‌هایی که روی کنسول قرار دارند گاهی صحیح جا نمی‌خورند و یا درست تعویض نمی‌شوند که این امر ممکن است به گیربکس آسیب برساند. اگر بر روی خودرو خود دنده پشت فرمان نصب کرده باشید دیگر نیازی به این نیست که حین رانندگی دست شما مسیر فرمان تا دنده را طی کند و به راحتی با یک اشاره دنده تعویض خواهد شد. با حذف دنده از روی کنسول میانی و انتقال آن به پشت فرمان، کنسول میانی نیز خلوت‌تر شده و در نتیجه خودروی شما تحولی اساسی خواهد کرد. البته لازم به ذکر است علت این‌که نصب پدل شیفتر اپتیما را به رانندگان این خودرو پیشنهاد می‌کنند، این است که برای رانندگان حرفه‌ای سرعت عمل و برای رانندگان تازه کار تمرکز بیشتر را به ارمغان می‌آورد. خب حالا که با این آپشن ها آشنا شدید . شما می توانید برای خرید تضمینی و نصب این اپشن ها بر روی خودروی خود به سایت آپشن کار مراجعه فرمائید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۲۵:۱۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب