maspy
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

كندانسور يا مبدل حرارتي دستگاهي است كه نقش تغيير فاز سيالات، خنك كردن سيال و تبديل گازبه مايع را ايفا مي كند. در واقع كندانسور وظيفه گرفتن حرارت و گرما از سيال گاز( بخار) توسط هوا و يا آب و يا هر سيال خنك كننده ديگري را بر عهده دارد. جالب است بدانيد كه اين تغيير فاز توسط ماده اي به نام مبرد ( گاز) انجام مي شود، به اين منظور كه زماني كه فشار و حرارت سيستم افزايش مي يابد، اين مبرد بخارشده و به مايع تبديل مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۱۹:۱۲ ] [ admin ]

در ميان هداياي مقبول دختران مي‌توانيد به ليوان‌هاي دسته‌دار جذاب و خوشرنگ و لعاب هم توجه كنيد. اين هديه‌ها معمولا به دليل بسته‌بندي‌هاي جذاب‌شان از هدايايي است كه سال‌هاي قبل مقبول افتاده‌اند. كيف‌هاي چرم و اشپالت رنگي بخشي ديگر از هداياي دخترپسند هستند كه با تنوع خوبشان مي توانند كمك كننده باشند. هديه روز دختر، شيريني خاصي دارد. نگذاريم تردي روز دختر با رنگ طلا و هديه هاي گران قيمت خراب شود و خلاقيت مان را در اين مسير بطور جدي به كار ببريم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۱۷:۵۹ ] [ admin ]

روابط بين الملل در غالب آكادميك يك رشته دانشگاهي است كه فراگيران را با شيوه هاي بررسي تعاملات سياسي ، تجاري و فرهنگي بين كشورها آشنا مي كند .بررسي روابط سياسي در سطح بين الملل مستلزم كسب دانش سياسي است ، بررسي روابط تجاري كشورها مستلزم كسب دانش تجاري و در نهايت بررسي روابط فرهنگي مستلزم شناخت فرهنگي كشور هاست با توجه به گستردگي حيطه هاي مورد بحث و بررسي در روابط بين الملل ، فراگيران دوره هاي آموزش روابط بين الملل با طيف وسيعي از دانش و اطلاعات روز آشنا خواهند شد . در سال هاي اخير و با توجه به افزايش روابط كشورها و دولت ها اعم از روابط دوستانه و يا روابط خصمانه بين كشورها و دولت ها علم روابط بين الملل به يك نيازحياتي و غير قابل اجتناب تبديل شده . استفاده از علم روابط بين الملل و به كارگيري متخصصان زبده در عرصه هاي مختلف سياسي ، تجاري و فرهنگي مي تواند مزايا و امتيازات چشمگير فراواني براي كشورها و دولت ها به ارمغان آورد و حتي در تعيين آينده و سرنوشت كشورها و دولت ها تاثير گذارد .با توجه به اهميت و كاربرد بسيار وسيع اين علم در دنياي امروز گذراندن دوره هاي آموزش روابط بين الملل به صورت دانشگاهي و يا گذراندن دوره هاي آموزشي روابط بين الملل در آموزشگاه هاي آزاد معتبر مي تواند تاثيرات به سزايي در آينده شغلي افراد داشته با شد . با توجه به مزايا و ضرورت هاي ياد شده در مورد دوره هاي آموزش روابط بين الملل در سال هاي اخير و استقبال چشمگير متقاضيان براي گذراندن اين دوره آموزشي بسياري از مراكز دانشگاهي و مراكز آموزشي معتبر اقدام به برگزاري دوره هاي آموزشي روابط بين الملل كرده اند . دوره هاي آموزشي روابط بين الملل به صورت حضوري و غير حضوري ارائه مي شوند و متقاضيان مي توانند با توجه به شرايط خود در يكي از اين دوره هاي آموزشي شركت كرده و پس از كسب دانش ، توانايي و مهارت هاي مورد نياز و اخذ مدرك معتبر از مزاياي اين دوره هاي آموزشي برخوردار شوند . از جمله اين مراكز آموزشي مي توان به مركز آموزش هاي مجازي پارس كه اقدام به ارائه بسته هاي آموزشي جامع با موضوع روابط بين الملل كرده است اشاره كرد فراگيران مي توانند با استفاده از بسته هاي آموزشي مركز آموزش مجازي پارس ، كسب دانش ، توانايي و مهارت مورد نياز و اخذ مدرك روابط بين الملل شرايط ورود و فعاليت خود در عرصه هاي سياست ، تجارت و فرهنگ را مهيا سازند. از آنجا كه گذراندن دوره هاي آموزش روابط بين الملل پيشنياز خاصي نمي طلبد كليه علاقه مندان با هر پيشينه آموزشي مي توانند از مزاي اين دوره آموزشي برخوردار شوند .در ادامه به برخي از سرفصل هاي دروه هاي آموزشي روابط بين الملل اشاره خواهيم كرد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۱۵:۳۳ ] [ admin ]

نبات نوعي قند است كه از نيشكر به وجود مي آيد، نبات خواص بسياري هم براي سلامت بدن و درمان بيماري ها به همراه دارد و البته نبات انواع مختلفي دارد. به جاي قند و شكر نبات بخوريد. افراد زيادي نبات را دواي هر دردي دانسته و براي هر مشكلي كه برايشان به وجود مي آيد نبات مصرف مي كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۰۳:۳۸ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب