maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

این نوع میز و صندلی در طرح ها، سایزها و مدل های متنوع عرضه می شوند و هر یک، کد مخصوص به خود را دارند.

دلیل کد گذاری این است که مشتریان و طرفداران آن به راحتی بتوانند مدل های مختلف را از هم تشخیص دهند و در خرید خود دچار مشکل نشوند. مدل های مختلف میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری شامل مدل های تمام پلاستیک، پایه فلزی، دسته دار و بدون دسته می شوند. در ادامه این مقاله با این نوع میز و صندلی بیشتر آشنا می شویم.


معرفی میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری

میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری به شکل مستطیل طراحی شده و ظاهری شکیل دارد. این ظاهر زیبا موجب جذابیت بیشتر دکوراسیون شما می شود. میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری گزینه ای مناسب برای مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی در باغ و ویلا می باشد. حداقل 6 نفر می توانند دور این میز بنشینند. در مرکز این میز، حفره ای وجود دارد که از آن برای نصب انواع چتر آفتاب گیر استفاده می کنند.


میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری

صندلی پلاستیکی طرح حصیری انواع مختلفی دارد که شامل صندلی حصیری دسته دار و بدون دسته پایه فلزی، صندلی حصیری دسته دار و بدون دسته تمام پلاستیک می شوند. استفاده از میز و صندلی پلاستیکی طرح حصیری مزایای زیادی دارد. یکی از این مزایا وجود پایه های فلزی از جنس آلومینیوم می باشد که باعث مقاومت و استحکام بیشتر آن می شود. همچنین نمونه های تمام پلاستیک دارای پایه هایی از جنس پلاستیک فشرده با طرح حصیر بافت هستند که جذابیت خاصی به صندلی ها داده اند. پلاستیک استفاده شده برای این نوع صندلی دارای UV می باشد که از تغییر رنگ صندلی در برابر نور آفتاب جلوگیری می کند. همچنین رنگ بندی متنوع صندلی پلاستیکی طرح حصیری شرایطی را فراهم می کند تا بتوان از آن در طراحی و چیدمان های مختلف استفاده نمود. از پر فروش ترین رنگ های این صندلی می توان به کرم، قهوه ای، نوک مدادی و طوسی روشن اشاره کرد.


صندلی پلاستیکی طرح حصیری پایه فلزی

یکی از صندلی های شیک و پرطرفدار، صندلی پلاستیکی طرح حصیری پایه فلزی می باشد که دارای دو مدل دسته دار و بدون دسته است. این نوع صندلی از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید شده و دارای بافت حصیری محکم می باشد. پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ دارد. همچنین این نوع صندلی قابل شستشو است و در رنگبندی های متنوعی تولید می شود.


صندلی تمام پلاستیک طرح حصیری

صندلی تمام پلاستیک طرح حصیری دارای پایه هایی از جنس پلاستیک فشرده و ضد لغزش با بافت حصیری جدانشدنی می باشد. از انواع آن می توان به صندلی دسته دار و بدون دسته اشاره کرد. صندلی تمام پلاستیک طرح حصیری طراحی زیبا و شیکی دارد و در رستوران، باغ، ویلا و حتی آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. وزن آنها استاندارد و ایده آل می باشد.

جمع بندی

در این مقاله میز و صندلی طرح حصیری را معرفی کردیم. این نوع میز و صندلی، میزهایی مستطیل شکل دارند. شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، میز و صندلی ناصر پلاستیک طرح حصیری را خریداری نمایید. با این کار لذت خوردن یک عصرانه را بر روی این نوع میز و صندلی تجربه کنید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۴:۲۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب