maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

خواص چوب تراورس باعث شده است تا محبوبیت زیادی داشته باشد.

تکیه گاه چوبی که ریل‌ ها را روی آن می بندند، با نام تراورس راه آهن یا ریل‌بند شناخته می‌شود. این نوع چوب، قسمت مهمی از زیرساخت ریل‌ها را تشکیل می‌دهد. ماده ای سازگار با محیط زیست که می‌تواند فشار ناشی از وزن قطارها را تحمل کند. خرید و فروش تراورس چوبی در تهران به علت قیمت بالای تراورس‌های فولادی و عمر کم آنها رونق گرفته است. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره خرید و فروش تراورس چوبی در تهران با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

فروش تراورس چوبی در تهران
فروش تراورس چوبی در تهران ، تراورس یک بستر مناسب برای ریل فراهم می‌کند و نیروهایی را که از سمت ریل وارد می‌شوند، به قسمت زیرسازی انتقال می‌دهد. تراورس‌ها در ساختار ریل‌های راه آهن با فاصله 75-25 سانتی‌متر قرار می‌گیرند. بیشترین فاصله مجاز دو تراورس 25 سانتی‌متر است؛ اما این عدد در خطوط با بار محوری کمتر به 75 سانتی‌متر نیز می‌رسد.

علاوه بر صنعت ریلی کشور، در صنعت ذوب‌آهن، مته های حفاری، اسکله های دریایی، کشتی‌سازی، ترانس برق، زیر بار جرثقیل و... هم از تراورس استفاده می‌کنند. از طریق شماره های موجود در آگهی می‌توانید با بخش فروش تراورس چوبی در تهران ارتباط برقرار کنید.

چوب تراورس ریل راه آهن در تهران
چوب تراورس ریل راه آهن در تهران ، یکی از کاربردهای چوب تراورس در ساخت ریل راه آهن است. چوب‌های تراورس به راحتی زیرسازی می‌شوند. به همین علت کاربرد زیادی در صنایع ریلی دارند. این چوب‌ها به صورت افقی و موازی یکدیگر قرار می‌گیرند و ریل‌های راه آهن در دو سمت آنها تعبیه می‌شوند. چوب تراورس خاصیت ارتجاعی خوبی دارد و از نظر اقتصادی، مقرون به صرفه است. ضمن اینکه، هزینه های تعمیر بعد از اجرای آن کاهش پیدا می‌کند.

از دیگر دلایل استفاده از چوب تراورس می‌توان به آلودگی صوتی کمتر، هزینه نگهداری پایین‌تر و در دسترس بودن آن اشاره کرد. البته عمر مفید این چوب‌ها به عواملی مانند حمله حشرات، ترک خوردگی، پوسیدگی و … بستگی دارد. برای تهیه چوب تراورس ریل راه آهن در تهران با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ دی ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۲۸:۵۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب