maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

در تعیین قیمت لوله مانیسمان عوامل زیادی نظیر ضخامت لوله، جنس لوله و... دخالت دارند؛ اما یکی از مهم‌ترین عواملی که بر قیمت نهایی لوله مانیسمان تاثیر می‌گذارد، برند لوله می‌باشد. در حال حاضر شرکت‌های زیادی در زمینه تولید لوله مانیسمان تبریز فعالیت می کنند؛ اما با این حال نام برند‌های برتر است که قیمت بالا‌تر و مشتری بیشتر را از آن خود می‌کند.
لوله های مانیسمان در تبریز چه مزایایی دارند؟

انجام نشدن جوشکاری بر روی لوله‌های مانیسمان سبب شده تا این لوله‌ها سطحی صاف و صیقلی داشته باشند. بدون درز بودن لوله‌های مانیسمان هم سبب شده تا این لوله‌ها در برابر خوردگی و رطوبت مقاوم بوده و در شرایط مختلف دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند.

کاربرد‌های لوله مانیسمان در تبریز

لوله‌های مانیسمان بر اساس ویژگی‌هایی که دارند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بعضی از موارد استفاده لوله مانیسمان در صنعت‌های مختلف:
• انتقال مایعات و مواد مذاب: لوله‌های مانیسمان به علت نداشتن درز و مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت، در صنایع مختلفی از جمله پتروشیمی، نفت و گاز کاربرد ویژه‌‌ای دارند.
• مکانیک و تعمیرات: لوله‌های مانیسمان در برخی فعالیت‌های تعمیرات صنعتی مانند تراشکاری و ... بسیار کاربرد دارد.
• هوافضا: در فعالیت‌های فضایی نیاز به لوله‌های بسیار مقاوم در برابر فشار است که با وجود لوله مانیسمان این مشکل هم حل شده است.
• عملیات‌های عمرانی : در پروژه‌های ساختمانی و جاده‌ای استفاده از لوله‌های مانیسمان به علت مقاومت در برابر خوردگی و ... بسیار رواج پیدا کرده است به طوری که از آن حتی در انتقال آب و گاز هم استفاده می‌کنند.
لوله مانیسمان چه کاربردی دارد؟
لوله مانیسمان نوعی لوله از جنس فولاد می‌باشد که هیچگونه جوشکاری بر روی آن انجام نمی‌شود و کاملا بدون درز است. این ویژگی باعث می‌شود ‌که لوله مانیسمان در برابر بسیاری از عوامل مخرب مقاوم باشد و در صنعت، مورد توجه بسیاری از صنایع بزرگ و کوچک قرار بگیرد

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۰۸:۴۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب