maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

آنها را دور انداخته و به مقوله ازدواج یک نگاه دقیق تر و عمیق تر داشته باشند. مشاوران پیش از ازدواج افراد را راهنمایی می کنند تا با واقعیت های مختلف ازدواج روبرو شده و پس از درک این واقعیت ها تصمیم درست را اتخاذ کنند. 

 


مشاوره قبل از ازدواج و شناخت کامل زوجین

 

یکی دیگر از مواردی که باعث شده مشاوره قبل از ازدواج ضروری باشد، تأثیر آن بر شناخت کامل زوجین است. در مراسمات خانوادگی قبل از ازدواج به عنوان مثال خواستگاری، افراد به دلیل خجالت و جوی که وجود دارد، معمولا نمی توانند واقعیت ها را به طرف مقابل ازدواج یا خانواده  وی ارائه دهند. بنابراین این خجالت موجب می ‌شود تا دو خانواده درگیر شده و شناخت عمیق و درستی از یکدیگر به دست نیاورند. همچنین این اختلافات ممکن است در آینده زمینه ساز اختلافات و مناقشات خانوادگی شود. مشاوره پیش از ازدواج در سعادت آباد به افراد کمک می کند تا بدون هیچ سانسور و یا تعارفی واقعیت خود را معرفی کنند.

 


مشاوره و برنامه ریزی دقیق برای بعد از ازدواج

 

سومین دلیلی که باعث می شود مشاوره قبل از ازدواج امری ضروری باشد، برنامه ریزی دقیق برای بعد از ازدواج است. هیچ فردی نمی ‌تواند این ادعا را داشته باشد که به طور کلی برنامه ‌ها و اهداف دقیق خود را از پیش تعیین کرده و می تواند آنها را به واقعیت برساند. اما نداشتن برنامه برای آینده ممکن است یکی از نقاط ضعف بزرگ برای ازدواج باشد. در جلسات مشاوره قبل از ازدواج برای افراد برنامه و چارچوب زمانی مناسب تعیین خواهد شد که متناسب با آن می ‌توانند هر اتفاقی را بر اساس توافقات میان خود انجام دهند. به عنوان مثال مردانی که می خواهند ازدواج سنتی داشته باشند، ممکن است برای این دسته از مردان دلیل ازدواج، به دنیا آوردن فرزند باشد. به طوری که آنها حاضرند بلافاصله پس از ازدواج برای تولد اولین فرزند خود را آماده کنند. در صورتی که این مسئله با طرف دیگر ازدواج از قبل تعیین نشده باشد و فرد مقابل آمادگی و آمادگی لازم برای پذیرش این تصمیم بزرگ و نداشته باشد، میان آنها اختلافات به وجود می آید. بنابراین مشاوره ازدواج از طریق پرسش هایی در مورد اهداف ازدواج و زمان رسیدن به هر کدام از این اهداف برای افراد و خانواده جدید آنها برنامه زمانی مناسبی تعیین می کند. زوجین می توانند با کمک این برنامه زمانی درک عمیق تری از خواسته ‌های یکدیگر داشته باشند. 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۱۲:۱۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب