maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

کولر گازی وسیله ای است که عملیات تهویه را به کمک چرخه ی تبرید تراکمی انجام می دهد. یعنی گرما را از محیط می گیرد و به خارج از محیط انتقال می دهد. برخی از دستگاه ها می توانند عکس این عمل را نیز انجام دهند. در این حالت، کولر را یک پمپ حرارتی تبدیل می کند


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ دی ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۱۵:۰۹ ] [ admin ]

1. ماسک موی تخم مرغ
یکی از راه‌های پیشنهادی برای نرم کردن موها در ۱۰ دقیقه استفاده از تخم مرغ است. تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین می‌تواند یک ماسک قوی برای موهای شما باشد که به نرم شدن موهای شما کمک شایانی می‌کند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ دی ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۰۷:۴۶ ] [ admin ]

تخته سه لایی چیست و چگونه ساخته می شود؟ از تخته های محبوب در بین افراد فعال در زمینه های ساختمان، مبلمان و کابینت است. برای ساخت آن تخته ها را به صورت ورق های نازک، برش داده و با توجه به نیاز در ابعاد و ضخامت های مختلف توسط چسب و فشار به یکدیگر می چسبانند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۳۴:۱۱ ] [ admin ]

وبا یک بیماری اسهالی واگیردار مخصوص انسان است که توسط یک باکتری به وجود می آید، این بیماری در صورت عدم شناخت و تشخیص به موقع بسیار کشنده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۹:۰۶ ] [ admin ]

گیربکس قطعه ای است که نیروی تولید شده توسط موتور را به چرخ های ماشین انتقال می دهد و از این طریق باعث حرکت آن می گردد. این قطعه، رابط بین موتور و چرخ های ماشین می باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۶:۴۲ ] [ admin ]

برای داشتن پوستی روشن و صاف بهترین راه استفاده از سفید کننده های طبیعی است که با گیاهان دارویی و در منزل آماده میشود.
ساخت کرم سفید کننده پوست خانگی


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۳:۰۲ ] [ admin ]

روف گاردن انواع مختلفی دارد که هر یک در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در این قسمت به انواع روف گاردن و کاربرد هر یک می پردازیم. انواع روف گاردن یا باغ بام شامل روف گاردن گسترده، نیمه متمرکز، متمرکز و مدولار می شوند. بسیاری از افراد برای طراحی پشت بام ساختمان های مسکونی،


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۶:۱۳ ] [ admin ]

لایه برداری اکسیر جوانی است
کریستی برینکلی: “من هرروزم را با لایه برداری صورتم شروع می کنم. اکنون ۴۰ سال است آن را انجام می دهم. احساس می کنم به راستی سهم عظیمی در داشتن پوست شاداب و نرم برای من داشته است. چهل سال پیش مقاله ای خواندم که نوشته بود مردان همیشه پنج سال جوانتر از زنان در همان سن و سال به نظر می رسند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۰:۴۰ ] [ admin ]

تمامی افراد قبل از ازدواج یک تصویر رویایی برای خود می سازند که پس از این اتفاق هیچ مشکلی به وجود نمی آید و همه کارها به اصطلاح بر روی غلتک خواهد افتاد. اما در واقعیت ممکن است چنین نباشد. مشاوره پیش از ازدواج به افراد کمک خواهد کرد تا در صورتی که برداشت های نادرست از قبل دارند،


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۱۲:۱۴ ] [ admin ]

سردردهای شبانه انواع خاصی هستند که فقط در ساعات شب اتفاق می افتند و می توانند در تمام طول شب فرد را مورد آزار قرار دهند. در این مقاله می خواهیم انواع این سردردها را مورد بررسی قرار دهیم، دلایل بروز و نیز راه های مقابله با این دردها را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۰۵:۱۶ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب